.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا صلاحیت نوه امام احراز نشد؟
مرتضي اشراقي از نظر علمي داراي درجات بالايي است چرا كه معتقد است پرداختن به حاشيه نه تنها مشكلي را حل نمي‌كند بلكه آرامش جامعه را هم بر هم خواهد زد.

روزنامه منتسب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گزارشی به بررسی سوابق و عملکرد حجت‌الاسلام مرتضی اشراقی نوه دختری امام خمینی (ره) پرداخته و علت عدم احراز صلاحیت وی برای حضور در انتخابات مجلس دهم را از شورای نگهبان جویا شده است.

به گزارش شمال نیوز، اهم نکات اين گزارش که به بررسي سوابق و اظهارات اشراقي پرداخته و با اظهار اميدواري نسبت به احراز صلاحيت وي به پايان رسيده، از اين قرار است:

**دوري از حاشيه مهم‌ترين ويژگي مرتضي اشراقي است كه سكوت او پس از اطلاع از عدم احراز صلاحيتش ثابت‌كننده همين مدعاست.

**حجت‌الاسلام مرتضي اشراقي از نظر علمي داراي درجات بالايي است چرا كه معتقد است پرداختن به حاشيه نه تنها مشكلي را حل نمي‌كند بلكه آرامش جامعه را هم بر هم خواهد زد. او سال‌هاست در حوزه علميه قم حضور دارد و به تدريس و تحصيل مشغول است چنانكه از سال 74 كه وارد حوزه علميه قم شد، دروس مقدمات را در مدرسه علميه عترت آل‌محمد (ص) گذراند و سطوح را نزد اساتيد مطرح حوزه، همچون آيات بيگدلي، حسيني بوشهري، عظيمي، خادمي اصفهاني، حسيني ميانجي به پايان رساند و درس خارج فقه و اصول خود را نزد آيات عظام فاضل لنكراني، سبحاني، مكارم شيرازي و آيات صادق آملي لاريجاني و گنجي به مدت شش سال گذرانده و موفق به دريافت «سطح علمي سه» از حوزه علميه قم شده است.

**او به عنوان مشاور عالي معاونت فرهنگي و اجتماعي شروع به كار کرد و در همين راستا با توجه به نياز دانشگاه، رياست كميته انتصابات معاونان دانشجويي - فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي را عهده‌دار شد. وي علاوه بر مسئوليت‌هاي فوق‌الذكر، رياست هيات عالي نظارت و ارزشيابي فرهنگي دانشگاه را بر عهده گرفت.

**او مي‌خواست به مجلس بيايد تا اعلام كند در زمينه تربيت مديران جوان قصور جدي داشته‌ايم، قصوري كه آينده اجرايي اين كشور را شديدا تهديد مي‌كند.

 

منبع:روزنامه آرمان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.